Halluuu!

Mitt första inlägg! Min första blogg! Härligt, nu är jag igång att blogg som alla andra. Här i min blogg kan ni följa mig genom min vardag som innehåller skola, vänner, träning, fotografering, ridning, rindning och ridning och kanske något mer.
 
Eftersom jag är en väldigt aktiv tjej som satsar för att nå toppen, kommer jag kanske inte blogga jättemycket men jag ska verkligen försöka göra det så fort jag hinner med.
 
Eftersom jag tycker det är roligtast att läsa bloggar med mycket bilder kommer jag lägga upp många bilder här, där är självklart coyright på alla!
 
Haj. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0