Helg med snö!

Helgen har bjudit på mycket snö och skoj. Igår var skåne som ett sagoland och idag som stormen. Ridning har i alla fall på gått hela helgen. Igår började dagen lite sent då jag somnade från klockan tills ungefär 10.40... Lite Uffe ridning på ridbanan, vilket gick mycket så bra. Och senare red T och jag ut i snön och mörkret på Speedy och Grynet. T red barbacka men jag har lovat mig själv att vänta med den resan tills Speedy blir 5.
Idag kom jag upp i tid och kunde äta min frukost till julkalendern som jag brukar. Har inte missat ett enda avsnitt. Så jäkla bra! Haha, i och för sig så tittar jag på svtplay...
Curre och IM Claudius RP 178 fick lufta sig på fältet idag. Helt underbart härligt! Jag ville inte hoppa av. Älskar Curren!!!!! Men tyvärr (eller ja man kan ju inte rida hur länge som helst i snön) avslutade vi ritten och gick in till stallet. Lunch Emma och hennes kompis, Linda, kom på besök till Högås idag. Så vi tog en tur på fältet då också. Vädret var bara liiite (MYCKET!) sämre. Men vi överlevde. Trots att jag satt på en lite galen Speedy idag (också). Hahaha det var skoj skoj!!!
 
Nu följer lite bilder från igår och idag:
snööö <3
 
 
Idag
 
Speedy hade en lite "blinkdag" idag...
 
En härlig söndagskväll har jag haft. Besök av min underbara kusin, Tilde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0