Oj, oj, oj.

Oj! Nu var det väldigt längesedan jag bloggade! Jag har haft lite "julledigt", även från bloggen. Hehe.
 
 Ts morbror och kusin har varit nere i skåne över julen. Med ner var också ett strategispel. Jag tror det heter Settlers men är inte hundra. Det var SUPERKUL och det blev ett antal rundor!!!
 
Min julafton var jättemysig och ska få ett eget inlägg inom kort, nu när jag är tillbaks i bloggträsket ;)
 
Familjen minus pappa har varit iväg och handlat två gånger under juldagarna. Första gången var det lite julklappar plus att jag köpte ett par riktigt fina jeans. Idag var vi också på Nova för att handla på rean. Det blev inte så mycket reavaror för mig men ett par jeans och ett armband (till nyår) fick jag med mig hem.
 
Innan jag åkte och handlade var jag och red. Men eftersom det var tänkte att vi skulle köra klockan 11 (men det blev inte så, snarare 11.40(!)) hann jag bara 2 hästar, Curre&Speedy. Det blev mest bara jogg idag. Ridbanan frös igår och fältet var inte heller så bra men de fick röra sig i alla fall. Igår när jag red Speedy var han HELT GALEN! Shit! Han körde kombon bock-bock-stegra, sadeltvång-sadeltvång-spark och diverse andra hemska saker han kom på. Satt lite löst vissa stunder ska jag erkänna men jag stannade i sadeln som tur var, annars hade jag sagt AJ! ;) Curre var också pigg igår men höll sig i skinnet och känsla var så fiiiiin på slutet när han hade fått rastat av sig lite <3
 
 
Mörkblåa jeans från JC, 499kr
 
Svarta jeans från Bikbok, 499kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0