31 oktober 2012

"Curre"
 
Idag är en fullspäckad dag likso många andra. Det som stod på att göra listan idag var bl a Shoppa med mamma och syster, rida + hoppträning och have a talk med kusin.
Shoppingen gick bra. Först åkte vi till Burlöv Center men hittade inget, och till slut fick jag min vilja igenom och vi drog till Emporia. Och som jag sa hittade syster en klänning som hon kan ha på vår morbrors bröllop (Bröllop? JIPPI!). Jättejättefin blå klänning från Whoops. Whoops har ASSNYGGA kläder, I Love It! Jag hittade en kavaj som jag skulle och nu har vi bara skor kvar sen är vi alla påklädda.
Nu väl hemma är det bara att byta om och sätta sig på cykeln som bär till stallet. Rida lite unghäst och sen hoppträning med Speedy för Olof (www.oshastar.com). Till helgen är det Hopp Klubbmästerskap i Eslöv! Tagga! Tagga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0