Mysigt hösttrimm

Jag fortsätter på rubriken Höstmys med mysigt hösttrimm med Curre.
 
I söndags trimmade jag Curre på fältet och Tessan (www.hogasstuteri.se) fotade. Eftersom jag praoar mellan 10.00-18.00 hinner jag bara rida en häst innan (Speedy) och ingen på kvällen då jag kommer hem för sent och måste ta hand om mina hästar jag har hemma hos mig. Så jag hade inte ridit Curre på en vecka (Curre abstinens!!!). Istället har Tessan ridit honom eftersom vi "delar" på honom. Och självklart  var han vääääldigt fiiin som han alltid är!
 
Curre och hans härliga, underbara, fina, runda, älskade galopp
Att trimma på fältet innebär backar upp och backar ner....
men också en härlig miljö!
Curre i piaff? Njaa, det är bara en galoppfattning ;)
 
Och som avslutning på detta blogginlägg delar jag med mig av ett gott skratt...
Gina, innekatten på Högås, in awesome action!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0