Årsdebut!

2013-04-27 Lördag. Igår var det äntligen dags för lite hopptävling med Speedy! Han har varit igång sedan aprils början så vi började lite lugnt med en 90 cm. Tanken är att han ska debutera 120 cm och eventuellt kvala till Falsterbo.
 
Han var superfin hela tiden igår. Lite, liter sadeltvång när jag satt upp men sen var det bara spetsade öron hela tiden! Skönt att vara tillbaka på banan! Faktum är att våran senaste start var 20 juli förra året.
 
Tur jag har Tessan som groomar och fotar mig på alla tävlingar!
 
Fina galoppen!
 
"Ban-check!"
Första hindret..
 
..och mål!
 
Åkte hem med en fin felfri runda och en trött men åh så söt häst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0