SM 2013

Oj, oj OJ vad jag är glad!!! Båda pojkarna skötte sig strålande idag. Claudius var pepp och på tårna men det var bara bra eftersom han är finast då och Knatte var lite spänd av själva tävlingen fast än vi red igår på banan, men han känner helt enkelt ab när det är skarpt läge. Fin var han i alla fall! 

Jag är såå trött, somnade sittandes i stallet medan jag väntade på att hästarna skulle äta upp, så jag skriver väldigt kort och ni för nöja er med bilder från igår när vi joggade. 
 
Resultat:
 
Claudius: 83,6% = 5:a
Kommentar: "..med en travlängning som fick oss att le." -domarna
 
Knatte: 87,4% = 2:a
Kommentar: "..en ponny med internationellkaraktär." -domarna
 
 
 
 
 
 
Jag lägger upp siffrorna imorgon, nu ska jag SOVA!
 
God natt, hoppas ni drömmer lika sött som jag kommer inatt ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0