Träning för Susanne Gielen

Idag har jag tränat för Susanne med både Knatte och Claudius. Knatte har hon sett innan och gillar honom mycket! Men för Claudius var det första gången, som alltid gav han ett bra intryck!
 
De var mycket fina båda två, men den som verkligen glänste var helt klart Knatte! Så in i helvet bra han är!!!
 
 
 
 
 
För bara några minuter sedan släppte vi hem Speedy för lite vila hemma hos oss. Han har ju stått uppe hos Tessan (Högås Stuteri) tidigare. Meningen var att han skulle börja vila på fredag men eftersom jag är förkyld och febrig så kan han lika bra vila nu. Men det är inte lång vila, måndagen den 19/8 är det igångsättning igen! Varför? det får ni veta imorgon ;-)
 
Här är några bilder bästa Tessan fotade:
 
I väntan på att kompisen skall komma
Horatio Caine
 
 
"Du och jag, Tilly" -Speedy
 
 
 
 
Bästa fotot! Så hilma söt!!
Speedy tog fram stortraven. Den ser man inte varje dag! ;-)
 
 
BUS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0