10.46

Sorry för bloggtorkan! Jag har haft fullt upp de senaste dagarna.
 
14/2 I torsdags var det alla hjärtans dag. Det var mysigt i skolan, alla i klassen fick en röd ros från skolan. Tanken var god men i praktiken så fröstördes ros under dagen. Efter skolan hann jag ta en snabb fika med mig själv. Sockerbulle -MUMS! Senare bar det av till ridhuset, hos Olof (OS hästar), med Curre och Knatte. Båda skötte sig bra! Lite stallfix. Tid för min dejt med idrottsuppgiften! Härligt! NOT! Tessan hjälpte mig. Jag var inte hemma tidigare än 22.00! Det var min alla hjärtans dag det!
 
15/2 Fredag. Min födelsedag. Dagen var superduper bra rakt igenom! Fina presenter av fina människor! -Happy! (Jag tänkte göra ett inlägg när jag är på semester om mina presenter så ni har något att läsa ;-)) Dessutom gjorde jag min svenska uppgift. På min födelsedag. Inte så jättekul.
 
16/2 igår. Tidigt uppgång. En hel del städning stod på schemat! Städa hela huset, klart klockan 11.30. 11.30 börja på maten. 13.00 gästerna kommer. 
 
Ja ni förstår förmiddagen fullbokad! 
 
När gästerna åkt hem, hjäkpte jag till med disken och fixade iordning till hästarna och åkte till Högås. 
 
Mysjogg med Curre på ridbanan och lite tilll mys efter det sedan var det tid för Melodifestivalen med Tessan! Min favorit var helt klart bidrag nummer 8. Hon var snyggast. Hade snyggast kläder. Och hade bäst låt! Synd att hon inte gick vidare. 
 
 
 
Och nu sitter jag här. Framför datorn med en gullis i knäet och en illamående Tessan i rummet bredvid. Även den här dagen kommer vara fullproppad med saker att göra!
 
Till exempel:
 
*Rida
*Fixa stallet
*Tvätta
*Packa
*Förbereda blogginlägg och tidsinställa dem så de publiceras under resan
osv osv
 
Vi hörs senare idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0