Tävling!

Jag såg det på Högås Stuteris blogg (www.stuteri.blogspot.com) tips om tävling! "HÄSTEN I MITT HJÄRTA" 
 
Vill du också vara med och tävla? Gå in på:
http://teamfix.wordpress.com/tavling-hasten-i-mitt-hjarta/#
 
Inget svårt val vem jag skulle skicka in bild på!!! EG Carnot såklart! ;-) 
 
Så här löd min motivering:
 
"EG Carnot är en underbar ponny! Han har en arbetsvilja i guld likaså hjärta. Det är alltid roligt att rida honom eller pyssla med honom. Han får mig ALLTID på bra humör. Och när jag mår dåligt gosar jag med honom och jag svävar på moln igen. Han är det bästa i mitt liv och jag älskar honom något enormt! Bara tanken på att han inte skulle finnas kvar hos mig gör att mitt hjärta brister och ögonen svider."
 
Och de här bilderna skickade jag in: 
 
 
1. Jag bara älskar galoppbilden fast än den inte är helt skarp! Den är magisk! Men det är ju Curre också så att ;-)
2. Bilden på mig och Curre när vi går ser ut som vi är påväg mot ingeting. Mot allt man vill. Mot framtiden. Haha nä men den är väldigt gullig på smunk1 och smunk2.
3. Jag gillar bilden för det är så fina höst färger och Curre och så fin. Jag är inte så bra men men. Man får bjuda på lite ;-)
 
Nu håller vi tummarna!!! :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0