10 Januari 2013

 10 Januari,
 
Idag har det varit en ganska lugn dag. Klockan ringde sju i morse. Oj, oj OJ vad jag var trött. Men jag somnade inte så tidigt igår så jag får skylla mig själv. Jag kom till stallet strax efter åtta då det var lite "förstoppning" på vägen dit. Haha, en flismaskin och skolbussen möttes så att skolbussen bakade typ jäääättelångt i 10 km/h. Hera, Ken och Uffe blev ridna. Hera var lite pigg och bubblig först men sen blev hon mjuk och fin. För Uffe&Ken (Jag-Uffe och Tessan-Ken) blev det lite hoppning. Det var första gången vi hoppade uppsuttet på dem och det gick lysande! De är små charmkillar de! :-)
 
Skolan var ganska chill idag. Jag fick sluta 15.15 istället för 17.00. Så härligt! 
 
Ikväll kommer min syster hem efter hennes klassresa en vecka på Kanarieöarna. #Avis. 
 
Idag fyller dessutom min riktigt underbara kusin år. Grattis till honom!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0