Ännu ett..

..tråk-inlägg om min väldigt roliga dag. NOT! Det har blåst storm i Skåne idag så hoppade ridning. Ah, jag hatar att sitta hemma med massor av tråkiga saker som ska göras. 
 
-Det ska städas
-Tvättas
-Fixas hästarna hemma
-Träna på engelsk glosor med mera.
 
| BLÄ | BLÄ | BLÄ |
 
Idag fick jag vänta en stund i Hörby innan mamma hämtade mig, så jag passade på att hälsa på min gamla skola och min fina kusin. Vilket var kul! 
 
Tidigare ikväll tittade jag och bästaste min bror på ICE AGE 3. HAHAHAHAHAHAHAHA! Åh vad vi skrattade!! Den filmen kommer jag titta på många gånger!
 
"Dog du?!" -pungråttorna
"Ja. Men jag överlevde! :D" - Buck
(lättnad uppstår hos pungråttorna)
 

HAHA! Jag skrattade så mycket så jag fick kramp i magen!!! SÅÅÅÅÅ KUL!
 
Bror och Jag, skolavslutningen 2012
 
Gulligt♥


Kommentarer
Micka

Det kan man kalla Dagens sniff då, eller?

Svar: Haha! Ja absolut ett sniff sniff! ;)
Karolin

2013-02-01 @ 10:44:34
Sofie

Fin blogg!! :)

Svar: Tack vad roligt att du tycker det! :-)
Karolin

2013-02-01 @ 19:02:23
URL: http://sofiejansson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0