Ett tips -Bloglovin.com

Ett tips för alla er bloggläsare där ute -Skaffa BLOGLOVIN.COM! Skapa ett konto på bloglovin och ha koll på alla bloggar du läser. 
 
Jag använder det själv och det är super! Innan var det lätt att glömma någon blogg eller glömma helt läsa bloggarna jag vill läsa. Men nu har jag full koll på VARJE inlägg som de skriver! 
 
 
 
Du söker bara på den blogg du vill följa och trycker följ, så kommer alla inlägg som bloggen skriver komma på din sida. Enkelt och bra!
 
www.bloglovin.com
 


Kommentarer
Sätilaryttaren

sv; faktiskt! Alla ryttare i världseliten (eller a de flesta) är urusla på att matcha, tänk vad snygga de hade blivit om de matchat lite bättre ;)

2013-01-28 @ 15:18:38
URL: http://satilaryttaren.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0