Jag minns 2012

Här blir en grov tillbakablick på 2012.
 
Våren:
Curres första start för året, LB:1 70%
IM Claudius blev IM Claudius RP 178. Belönad Gll 7,8 gångarter och underbara och välförtjänade 8,7 i hoppning!!! Snyggpojken! :-)
Tävlingsdebut med Högås Vanilla
 
Sommaren:
Tävlingsdebut med Speedy, bild: Lund, 1m
Träning och tävling med fina placeringar med bästa.
 
(sensommar/)Hösten:
Kvalitetsbedömning med Högås Bittersweet Melody (Grynet) och Hillstars Brocco Lee (Knatte)
Knatte på Stubben
FALKENBERG! 2:a placerad med KnAAAtten :D
 
Vintern:
Massa snöbus!
 
Tack till alla andra som också gjort att 2012 fick sina glimtar...
Finaste hundarna
FALSTERBO
 Högås, Tessan. En underbar vän, syster och mamma! Och tränare såklart!
Fina vänner
Bästa OShästar, Olof=bästa hopptränaren ever!
 
Men kanske det viktigaste tacket till EG Carnot, du är stjärna som lyser klarast på himmeln.
Jag har inte sett allt och alla, men jag kan inte tänka mig något vackrare än dig <3


Kommentarer
julia

Oh så mkt fiina bilder! Du e så himlans duktig karro :)

Svar: Tack! :)
Karolin

2013-01-04 @ 21:43:12
Tessan

Darling! Du skriver så fint att man blir alldeles rörd! :-)

(tönt) <3

2013-01-07 @ 07:37:42
URL: http://www.stuteri.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0