Rapportering

Oj oj OJ vad det var längesedan jag bloggade. Jag har helt enkelt inte hunnit riktigt och när jag har haft tid har jag inte haft lust till det. Men nu har jag sååå mycket roligt att dela med mig av så att jag bara måste blogga!
 
Det senaste jag skrev här på bloggen var Speedys debut i 1,10 30 juni.
 

Den 7 juli vann jag med Knatte och kom trea med Claudius i samma klass, LB:1. 
 
Knatte: 72,4% (!!!!!) 
Claudius: 68.6%
 
Knatte:
 
 
Galoppvolt: 8.5
 
Claudius:
 
 
 
Sedan var det Falsterbo Horse Show, där Tessan och jag åkte dit som hejarklack till bästa hopptränare + team OS Hästar! 
 
 
 
 
17 juli: Grynet hoppning.
 
18 juli: Claudius och Knatte LB för ungponny i Dagstorp.
Bedömning: Trav, skritt, galopp, lösgjordhet och allmänt intryck.
 
Claudius:
 
 
 
 
Knatte:
 
 
 
 
 
ANMÄLD TILL UNGPONNY SM!!! ♥
 
19 juli: Speedy hoppning 1 m + 1,10 m
 
 
 
 
 
 
20 juli: Speedy hoppning 1,10m
 
 
 
Speedy med det nya blåa kittet:
 
 
 
 
 
Dyon schabrak och Glan Gordon luva -passade PERFEKT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0