Tävling, Willands 2013-09-21

Igår var Curre och jag i Willands och tävlade. Vi startade samma program som förra veckan, dvs LAP:1, och lyckades skrapa ihop 66,7 procent som räckte till en andra plats! :-D
 
 
 
 
(Fina bilder som Tessan tog idag! :-))
 
Curris var fin. Lite spänd var han, lite bubblig som vi brukar säga. Han stänger in sig själv i en liten bubbla och är för blyg för att spräcka den. På framridingen var han inte bubblig, och vi gjorde några riktigt bra saker, bland annat skolorna som vi har haft det lite jobbigare med. 
 
När det började närma sig start fick jag rida runt banan, då kände jag hur han sjönk 5 cm i mankhjöd och bubblande var påbörjat. När vi sedan kom in på banan och började programet, sjönk han ytterligen 5 cm. Så 2/3 av programmet red jag en c-ponny... Hahaha! Men den sista delen började han andas och växte upp igen och det började kännas så som det ska göra ;-) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0