Lite B:igt...

Ja rubriken kan man tolka på olika sätt men idag syftar jag på något bra. Jag tänkte nämligen informera er om mina två senaste resultat.
 
Och som några av er kanske redan har förstått så fick jag betyget B.
 
1. Entreprenörskap: Läxförhör (Idéskydd) Betyg B
 
2. Historia 1a: Prov (Forntiden+antiken) Betyg B
 
Jag är superglad för betygen, men självklart satsar jag högre, nämligen på A i båda kurserna.
 
Och idag gjorde jag en muntlig presentation om en entreprenör i Entreprenörskap. Jag hade valt bloggerskan Kenza. Det var jätterolig uppgift och jag är supernöjd med redovisningen! Det finns alltid saker att förbättra men jag tyckte jag lyckades bra. Nu väntar jag spänt på vad jag får för betyg. HOPPAS A!
 
Den här veckan har vi förövrigt ganska mycket. Jaja det är veckan innan lovet, tänker man.
 
Torsdag: Läxförhör (Entreprenörskap), uppgifter lämnas in (Historia)
Fredag: JAG FYLLER ÅR!!! Och... krönika lämnas in (Svenska) samt skriftlig idrottsuppgift lämnas in (Idrott). Jippi!
 
Men det är då det deprimerandet kommer. Det är typ LIKA mycket veckan efter!
 
Tisdag: (jag kommer hem från semestern på måndag kväll) Prov, ekvationer (Matte)
Torsdag: Muntlig presentation (Engelska) =KOM OCH HJÄLP MIG ATT DÖ!
Fredag: Muntlig presentation (Svenska)
 
Det ska verkligen bli skönt med semester!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0