Fredag 30 aug 2013

Tjena!
 
Jag har lite oflyt i mitt bloggande just nu men jag ska försöka skärpa mig nu framöver. I september blir det träning, träning, träning! Curre är igång och ska träna på och komma ut och tävla. Knatte ska matchas för SPAF Ungponny Championat i Falkenberg sista helgen i September. Där ska han tävla mot andra svenskfödda 5-åriga D-ponnyer, och en del rids av vuxna så konkuransen är hård! Men det är kul med utmaning! :-)
 
Nu är det snart tid för skola. Jag börjar 13.15 idag och slutar 17.00. Hoppas vi får sluta tidigare för att det är fredag.
 
Tidigare på förmiddagen har jag hunnit med att rida Speedy. Han var ganska pigg först men blev väldigt nöjd när vi var klara med vårt behagliga joggpass. Sen trimmade vi Curre lite. Han var mjuk och fin och jobbade på bra så behövde inte rida så länge. Efter Curre så sprang vi med Foxy, Tessans 4-åring som ska gå kvalitetsbedömningen imorgon. Och så hann jag till och med fixa lite i stallet innan det var tid att cykla hem och duscha!
 
Ikväll ska jag på inflyttningsfest hos min fina vän Elin! KUL! :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0