S.T.U.D.I.E.D.A.G.!

 
Har varit dålig på att blogga den senaste  veckan. Ärligt talat har jag inte orkat. Skolan har börjat igen efter 3 veckor med prao och lov. Härligt att se alla kompisar igen men ååååhhh! Allt är så jobbigt, man måste upp tidigt på morgonen och det hinner precis ljusna innan man åker och sen är man i skolan, koncentrerar sig som fan för att lära sig så mycket som möjligt så man slipper plugga lika mycket! Och sen lunchar man, åker bussen hem. Åker och rider, kommer hem när det är mörkt o fixar allt här hemma (oftas jag som gör det men mamma gör det ibland) och sen in, duscha, äta, umgås med mina hundar och min familj och sen bara SOVA! Man  blir helt slut! Och då har jag inte ens haft några läxor denna veckan... Men en sak vi fick veta i tisadgs var resultatet på Serviceprovet (på 5 kap.) och jag fick A och alla rätt! GLAD!
 
Nu är det S T U D I E D A G och det är naaaajs!
* Våfflor till frukost
* Städa
Till stallet och rida
* Ikväll unghästclink i Eslöv med Speedy
 
Härlig dag! :)
65 dagar till Julafton!
 
Igår var det hoppning med Speedy för Olof. Det gick super! Speedy var jättefin och han blir bara bättre och bättre!
Joggade Curre innan hoppträningen och Currisen var väldigt fin och mysig!
I Love That Horse, dude! <3


Kommentarer
Tessan

Dags att gå i pension snart kanske så du får tid till att vila upp dig?! :-)

Svar: Hahaha, ja det skulle varit något ;-)
Karolin

2012-11-10 @ 15:26:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0