"Pimp-Noa"

Usch vad jag är trött! Kan knappt hålla ögonen öppna. Men ändå ligger jag inte i min säng och ska sova. Jag är för trött för att resa mig upp och gå de 10 m till sängen. Jag har sovit 19 h på tre dygn och jag behöver MYCKET sömn. Så är det när man är aktiv, både i huvudet och kropp. Helst skulle jag har sovit 28-30 h på tre dygn. Allstå ligger jag en natt back. Bläääää! 
 
Men när jag ändå sitter och hänger vid datorn passade jag på att roa mig själv. Här en bild på Noa:
 
Pimpad Noa ♥ 
 

Nu ska jag samtala lite med mina päeron och sen nanna.
 
Natti


Kommentarer
Nathalie Ekström

Jag följer dig på bloglovin nu och blev nummer 5! Säg till när du följer tillbaka, kram :)

2013-02-14 @ 08:20:57
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0