Fuerteventura del 1

Jag tänkte skriva om min semester i en liten serie. Då blir det inte lika mycket att skriva och inte heller lika mycket för er att läsa på en och samma gång. Korta texter gillar jag som tycker det är lite jobbigt att läsa! ;-)
 
Det är är då såklart del 1 av serien, och jag tänkte börja med maten. (Eftersom jag gillar mat. I alla fall pasta. Hehe)
 
All inclusive:
 

Veckans kost:
 
Frukost: Créms (?) =pannkakor
 

Lunch: Pasta/ pizza eller både och. Plus efterrätt
 

Middag: Pasta/pizza eller både och. Plus efterrätt
 

Ja, jag åt det här ovan varje dag i en vecka. Och nä jag tröttnade inte!
 
Man kanske kan tycka som mina föräldrar att det är enformigt. Eller så ser man det från mitt perspektiv -DET ÄR RENA RAMA PARADISET!!!
 
Min frukosttallrik. Pannkakor, nutella, jordgubbssylt och kakor!
 
Jag fotade inte pastan och pizzan då jag misstänkte att alla vet hur pasta och pizza ser ut ;-)
 
Andreas tallrik
 
Pappas tallrik
 
Pappas frukost-efterrätt. Nutella med ananas!
 
Mammas tallrik
 
Har ni frågor så bara fråga! Jag svarar gärna ♥


Kommentarer
jjjjj

man blir rätt hungrig när man ser dessa bilder :P
Härliga bilder från stranden och så :)

Svar: Haha eller hur! Det var jättegott! :)Tack :D
Karolin

2013-03-05 @ 21:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0