I´m alive!

-Hon lever!
 
-WOW ett blogginlägg!
 
-Det var längesedan!
 
-Skulle hon inte vara på semester en vecka? Var har hon varit?
 
Ja det är förmodligen det ni tänker just nu när ni ser att jag har bloggat efter 10 dagars tomhet i bloggen! Men nu är jag tillbaks i bloggträsket och kommer stanna! ;-)
 
Semestern var superhärlig och vi hade jättejätteroligt! Tyvärr var vädert inte det bästa. Det var väääldigt molnigt de två första dygnen. -Jag hade hönsskinn (gåshud, men jag säger hönsskinn) KONSTANT i två dygn typ... Haha, trots att jag satt med två filtar om mig! Men vi fick i alla fall fyra dagar med fint väder och bad. Det tråkiga är att det förmodlingen är de enda fyra dagarna med sol det här året, med tanke på vår svenska sommar...
 
Nog om semestern i det här inlägget (det ska få ett eget). Det var inget mjukstart jag kom hem till kan jag säga er! Vi kom hem hem, allstå hem till huset, cirka 20.30 på måndagen. (-Åt JÄTTEGOD lasange (♥) som syster hade gjort!) På tisdagen var det upp tidigt, 05.30, och åka till skolan. Gjorde ett matteprov som gick mycket baaaaajs! Kändes riktigt dåligt! Jag svarade inte på allt, lååångt ifrån allt! Fick helt blackout! :( Vi fick tillbaksdet i fredags och där stodbetyget C. Så skönt att jag fick C fast än det gick sååå dåligt! :-)
 
Resten av veckan gick åt till att förbereda på träna på den engelska muntliga redovisningen!!! Ahhhhh så läskigt!! Som tur var hjälpte Micka och Tessan mig! Och i fredags var det upp till bevis. Jag tycket det gick helt OK trots att jag var så nervös! Usch, engelska är helt klart mitt sämsta ämne!!! Nu är det skönt att ha det gjort :-)
 
Nästa vecka (v. 10) är det prov i Branchkunskap (tisdag), muntlig redovisning Medeltidspersoner -Historia (torsdag) och svenska muntliga redovisning (torsdag/fredag).
 
Härligt.. Ännu en fullproppad vecka med läxor.
 
Nu ska jag snart bege mig till hästarna i det najsiga vädert!
Puss Haj! ♥
(Sneak peek from Fuerteventura)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0