WHAT?!?!?! :-D

OMGod!!!!
 

Just nu mår jag SÅ JÄVLA bra!!!! Det är helt sjukt! Jag kan inte fatta det!? Hur kunde det här hända!? Asså shiiiit! Jag vet inte vad jag ska säga!? Jag är mållös! Det är ett mirakel! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!
 

Jag fick C (!!!!!!!) på min muntliga presentation på engelskan! WOW! :-D Jag är bara såååååååååå glad!
 
Hur mycket tack som helst till Tessan och Micka som hjälper mig träna, träna, TRÄNA på min engelska! Jag är er evigt tacksam! Ni är typ bara BÄST!!! ♥ ♥ ♥


Jag har förövrigt precis kommit hem från Högås efter lite historia pluggande. TACK igen! Och nu har jag precis skicka in min sista läxa för idag, Loggbok 2 (entreprenörskap). Så skönt men usch vad utmattande att jag har så många exeminationer kvar den här veckan! Och jag ligger inte ens back i något ämne! Stackars dem som missat något. Men å andra sidan får de skylla sig själva om de kuggat på något prov för att de inte har läst på. 
 
 
 
Nu ska jag sova i min väldigt härliga och mysiga säng. Imorgon väntar en ny dag med nya utmaningar!
 
God natt och sov gott! ♥
 
 


Kommentarer
Micka

C ... is a magic letter :)

Svar: Yes, and A is an AWESOME letter ;-)
Karolin

2013-03-07 @ 12:38:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0