Uppladdning...!

Precis som rubriken säger är det viktig uppladdning inför imorgon för det är nämligen KVALITETSBEDÖMNING!!! I år är det 2 ponnyer som Högås Stuteri www.hogasstuteri.se skall visa, Högås Bittersweet Melody - C-ponny 4år Sto och Hillstar Brocco Lee - D-ponny 4år Valack.
 
Det kommer gå till sä här:
1. Ponnyerna blir bedömda extriört
2. Ponnyerna visas och blir bedömda uppsuttna gångarter
3. Ponnyerna blir bedömda i löshoppning
 

"Knatte" Hillstar Brocco Lee
 
Jag ska visa "Grynet" Högås Bittersweet Melody extriört och Tessan (www.hogasstuteri.se) ska visa henne uppsuttet. "Knatte" visar jag både extriört och riden.
 

"Knatte" på en tidigare tävling i år, Kval till Ungponny SM 4år
 
Tyvärr har jag ingen bild på "Grynet" men förhoppningsvis kommer vi fota imorgon (det brukar vi hinna med) så får ni se hur båda två ser ut imorgon!
 
Hur det går..? Det får ni läsa imorgon! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0