1 december

December är påbörjat och julen nämare sig med storsteg! Några dagar har gått sedan sist och det har hänt en massa roliga saker!
 
Onsdag- Hoppträning med Speedy för Olof (www.oshastar.com). Speedy var jättefin! Olof tyckte att han hoppade super och bättre än aldrig förr. Najs att det går uppåt för varje träning. Planen är ju att träna på under höst och vinster och sen komma ut och tävla i vår och sedan kvala Falsterbo. :)
 
Torsdag- Bio i Lund med mamma, bror och kusin. Vi såg Breaking down part two. Om ni inte har sett den MÅSTE NI!!! (Hästfridag, pluggade även till idrottsprovet tills fredag TRÅKIGT!)
 
Fredag- Jogg för favorit grabbarna, Curre & Speedy.
 
Och idag, lördag, har Tessan och jag ridit ut på Speedy & Reo. Sen kom det en hästägare och tittade på sin häst som, så jag fixade nårga hinder när T red. Lunch! Rida Uffe (K2 Up to Date). Ta på "Fölet, eller som jag kallar henne Våfflan" grimma. 6 månader. Gått på sommarbete tills nu. Kul. haha. Nä det gick helt okej. Det svåra var att få in den i hagen....! Det gick till sist men det var inte det lättaste! Haha den är väldigt gullig! Stallet. Trimma Curre. Duktig men det var skitläskigt men massa (1 mm) vitt (snö) på ridbanan. Haha Knäppskalle! <3
 
Lite nytt i Högås blogg, www.stuteri.blogspot.com. Ta en titt!
 
Speedy
 
"Våfflan"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0