24/12 2012 Julafton

Min julafton var jättemysig och fylld av glädje!
 
På morgonen fixade jag lite här hemma (köttbullar) och lite senare på förmiddagen gick jag bort til mina fina kusiner, Fabian och Tilde. Vi hade jätteroligt. Snackade, skrattade och spelade spel. Sen blev det lunchtid så jag gick hem och åt. Fixade till mig lite och åkte till Högås för att se Kalle-Anka med flera tillsammans med dem. Det var superkul och väldigt goda kakor med mycket trevligt sällskap! :-)
 
Efter Kalle och julklappsutdelning åkte jag hem och fixade det sista inför kvällen och hästarna. Amanda, syster, hjälpte pappa så de kunde vara klara med stallen tidigt. Och det blev de. Lite över åtta började vi på ägg&sillen. Härligt! Jag fick bara fina julklappar!
 
En underbar julafton!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0