B

Äntligen fick jag tillbaka min samhällsuppgift, debatterande/analysarandeartikeln. Jag skrev om vårt facebookberoende. Roligt men också lite skrämmande att verkligen förstå hur mycket tid väldigt många av oss spenderar på facebook och varför. T och Micka hjälpte mig, TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Allt slit lönar sig visst i slutändan, fick betyget B. Jag har en svintuff lärare men hon är riktigt riktigt bra, tycker jag i alla fall! Hon saknade lite värdering av källor jag användt annars fick jag pretty good kommentar: Karolin: Du debatterar i din text om att vi borde införa en facebookfri dag i veckan. Bra ide tycker jag! Du har ett mycket bra språk och skrivet varierat med fokus på både, orsak, konsekvens och åtgärd. Din text blir väldigt bra för att du är personlig och har en mycket bra disposition. Det enda jag saknar är en lite reflektion över de källor som du har använt. T ex använder du en blogg, vad är det som säger att siffrorna på den bloggen är korrekta?  I övrigt kommer du med bra kommentarer till dina klasskompisar på det muntliga seminariet. Bra jobbat! Betyg: B
 
Vi fick möjlighet att förbättra våra arbete pålektionen, vilket jag såklart gjorde. Nu hoppas jag på ett A!
 
Veckan framöver bjuder på lite julklappshandling, MYCKET julkalender, avslutning på fredag sedan julloooooov och självklart ridning!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0