Vinterdag

Snön finns fortfarande kvar och kylan likaså. Mysigt tycker jag! Hoppas det snöar ännu mer och att det fortfarande är snö på julafton. Idag har varit en bra dag men också en riktigt dåligt dag! Skolan gick bra och när jag kom hem tog jag ut hundarna på promenad. Även kameran fick komma ut i friska luften. Men jag hann inte innanför dörren när en överjävlig huvudvärk träffade mig på smalbenet, nä men i huvudet såklart... ( ;) ) Jag tog en tablett och gick och la mig i min säng. Somnade. Vaknade. Och inget var bättre. Men jag tog vår spark och sparkade mig upp till hästarna. Red Speedy. Fick ont i öronen också. Sparkade hem igen. Fixade hästarna och lagade mat. Och nu ligger jag i min säng med täcket upp till öronen o myser och hoppas på att allt är bra när jag vaknar. FÖR JAG TÄNKER JA DÅ INTE BLI SJUK!
 
Lite bilder från idag:
 
Noa&Zally
 
Watch out for the flying fläskino! -Noa
 
Eh Zally... Lite fel håll...
 
 
 
 
Glöm inte att fortsätta ha kollen här på bloggen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0