M å n d a g .

Suck, jag är dålig på att blogg, jag vet. Men Nu blir det ett blogginlägg och förhoppningsvis imorgon med,
 
Helgen har varit bra. Firade mamma i lördags och igår åt jag middag och såg en film hos en kompis. Annars har jag mest varit hos hästarna. De flesta har gått bra :)
 
Idag gick jag upp hyfsat tidigt och sjöng för mamma eftersom hon fyller år idag. Sen cyklade jag till hästarna. T och jag red ut på Speedy och Foxy. Väldigt snela hestar. Sen trimmade jag Curre. Det var ett tag sedan vi trimmade dressyr, vi har hoppat lite mer nu under en period. Men nu är vi på rätt bana igen. Haha, alla som känner Curre vet hur feg han är och att han aldrig kommer kunna bli hopp-ponny trots sin superfina teknik och balans. Jag skojar inte när jag säger att det är riktigt najs att rida emot hinder på honom! Men idag var det ju trimtrim och han var underbar! Superduper fin!!! Suprise(?) haha he always is ;)
 
Curre på programridning i Frosta
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0