Sammanfattning och Klart!

Jag har inte bloggat på någon dag nu så tänkte bara fatta mig kort om vad jag gjort igår och idag och hur hoppträningen gick i onsdags.
 
Hoppträning: Speedy var super duktig och fick som vanligt mycket bra hjälp och stöd från både Olof och Tessan. Bästa bästa! Joggade Speedy igår och han känns fin och vi taggar inför sööööndag KM!!!
 
Igår: Igår var full rulle kan man lätt säga! Traäffa min härliga vän på förmiddagen redan vid 9. Hem hjälpa mamma med maten och sen iväg och rida Speedy, Reo och Curre hem tvättitvätti sig och sedan FEST (/födelsdagskalas)! Väääldigt trevlig!
 
Idag: Hjälpa pappa. Rida Reo, Curre och Vanilla. Äta lunch. Åka till Eslöv och utföra olika ärenden, bland annat handla skor till bröllopet nästan lördag!!! :D Nu har jag allt jag behöver inför det.
 
 
Mina skor
 
Ni får vänta att se klänningen tills på lördag! LÄNGTAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0