26-27/10 2012

Det har varit ett litet blogguppehåll nu de senaste dagarna men det betyder inte att jag har haft uppehåll snarare tvärt om, här har hänt grejor!
 
Fredag sista prao dagen, ganska tråkigt faktiskt, Jag har trivts så bra och det har varit jätteroligt! Tack Sara och Jessika för en härlig praktiktid hos er! www.blomsterhornan.blogspot.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördag lite sovmorgon till 8 sen riiiidddaaa! :D Först ut var Reo, en inridningsponny, han skötte sig bra. Sedan var det Cuuuuuuurren, den bästa, han hade lite joggdag över lite bommar, och bommarna ovanligtvis var tydligen inte farliga idag men det var nog bara idag..Och Tessan tömkörde Vanilla LUNCH Tessan tömkörde IM Claudius rp 178 medans jag byggde till Speedy, barnrumpan, seriehoppning. 4 Studs på ena långsidan och på andra  en 5 1/2 (oxer ut) ett galoppsprång och grind. Kul, men man blev ganska trött ;) Sist var Foxy, Tessans egna uppfödning född 09, lite longering -Duktig flicka!
Hem - fixa stallet - ta in hästarna - duscha - bort till mina fina kusiner, väääldigt god mat -jag åt mycket.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0