Bra.Dåligt.Bra

Härlig prao dag idag så här en vanlig tisdag i början på veckan. Det var hyffsat lugnt men ändå saker att göra. Jag slutade lite tidigare idag för att jag skulle hoppträna med Speedy (min egna häst) för Olof (www.oshastar.com). Jag var framme med bussen 16.09 och hemma 17.47 efter lite väntan och en låååång väg att gå! Det är inte varje dag men idag råkade min pappa glömma mig och jag glömde min mobil så att jag fick gå, självklart trodde jag att han skulle komma medans jag gick annars hade jag gått inom hos någon jag kände men det kom ingen pappa på 1 mil+. Lite trött i bena slängde jag i mig mat och sen far jag iväg till stallet.
 
Hoppträningen gick super bra! Speedy blir bara bättre och bättre för var gång och det är kul. Olof sa dessutom att det var nog det bästa han sett honom. Vi hade bättre flyt, näsan mer ute och fick därmed bättre språng. Nu blir det lite serie/studshoppning i helgen sen är det träning igen och sen hopp KM! SKOJ! :-)
 
Speedy f. 2008 Häst, valack fullblod-welsh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0