Lov

Måndag, måndag, måndag och det är lov, lov, lov! Vaknade innan klockan idag. Redan 7.08. Och i väntan på bättre tider spelade jag Ruzzle, efter en stund kom Zally och hoppade upp i sängen då kan man inte gå upp utan det betyder myyys. Men det blev en kort mysstund idag, många saker att göra.
* Släppa ut hästarna
* Göra äppelkaka
* Vispa vaniljsås
* Frukost
* Fixa stallet
Allt detta innan 10.00
10.00: STALLET
7 hästar motionerade idag trots den besvärliga blåsten... Vi är duktiga vi på Högås! http://stuteri.blogspot.se/ 
 
Äpplakaga -GOTT!
 
 
 
Söndag:
Igår åkte jag med min vän, Elin, till Emporia i Malmö. Helt sinne vilket hus allstå! Helt galet! Men vissa affärer som inte finns på Nova fanns där och vissa hade riktigt fina kläder.
Emporia - I Like!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0