Läxor->Prov->Muntligredovisning--->Praktik!

Jag har nu påbörjat min 2:a vecka på den efterlängtade, välförtjänt praktik. Gud vad jag längtade efter prao! Innan vi gick ut på praktik hade vi veckan innan på torsdagen,bara på torsdagen (!), ; 1:a lektionen - Prov 5 kapitel. 2:a lektionen -Muntligredovisningom Mänskliga rättigheter (grupparbete -inte alltid det lättaste). 3:dje lektionen -Glosförhör + skriftliginlämning i Engelska! Snacka om att det är häärligt att ha tankarna någon annan stans än i skolan. 
Jag utför min prao hos Sara och Jessika på Blomsterhörnan i Eslöv. Jag trivs superduper bra! De är jättesnälla och tar väl hand om mig och bry sig om mig. Det är jättemysigt och hemtrevligt på Blomsterhörnan, och Sara och Jessika gör väldigt, väldigt fina saker!!! Kolla deras blogg: http://blomsterhornan.blogspot.se/ 
 
Här är lite bilder som jag har fotat och delvis gjort:
 
Ses! KRAM
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0