Igår & idag.

Wiho! Idag har Tessan hjälpt mig skaffa ett youtube-konto. Och såklart laddade vi upp videos. 
 
Här är video på när jag hoppar Curre barbacka igår: 
 
 
Och här när jag hoppar Grynet, även det igår barbackar:
 
 
Hihi, skoj, skoj SKOJ!!!
 
Idag har KnatteIM Claudius RP 178, Curre, Uffe, Ken och Reo fått röra sig.
 
Knatte riden med lite bockbus, haha han är så gullig!
ClöddenCurre har springtränat, båda var mycket duktiga!
Uffe Ken hoppade två hinder på långsidan idag. Deras ägare/uppfödare (K2) var och tittade. De var lite pigga men duktiga och snälla!
Reo hade en pigg dag idag! Kunde inte fånga honom i hagen när jag skulle rida och sen var han jättepigg när jag red. Men några steg var najs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0