Skola, skola och skola

Jaha nu var skolan igång igen. Men det är snart sportlov och det är typ SUPERDUPERKUL! Åh vad jag längtar! 6 veckor kvar!
 
Idag red jag innan skolan. Det blev lite jogg på Curre och Uffe. Båda två var duktiga och skötte sig väl. Lite stressigt men jag fick skynda mig hem till klockan tio. Duscha. Fika. Fixa mig. Åka till bussen halv elva. På bussen, snaaaaark. zzz. Haha, så skönt och så trött. Men det var ganska lugnt i skolan. Jag fick en A-uppgift som jag ska göra så jag kan visa att jag verkligen ska ha ett A i information och kommunikation. Fick reda på idag att jag får A i Servicekunskap! Gissa om jag blev glad!?! Service och information och kommunikation är två av tre kurser som slutar nu på fredag. Den tredje är samhällskunskap.
 
Nu blir det en zöt dejt med zöta kudden, zå zkönt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0