Day 6

Day 6
 
Lördag. Lördagen den 23 mars. Lördagen den 23 mars som ponnyernas bruksprov pågår. Det bruksprovet som jag skulle varit på. Det bruksprovet som jag skulle visat två hingstar på. Det bruksprovet som jag skulle äta härlig hotellfrukost tillsammans med en av världens underbaraste människor!
 
MEN NÄ!!! Här ligger jag hemma med feber och hosta och UTAN röst. GREAT! Jag har i alla fall inte lika hög feber som tidigare dagar.
 
Det har varit fem plågsamma dagar. Den ena snarlik den andra. HÖG feber. Hosta. No voice. Mycket sömn -Ja vad annars skulle jag göra?
 
"Feta katten Spinky"
 
 
 
Ännu ett tråkigt "sjuk-inlägg" men det är det jag har och dela med mig av!
Puss o Kram♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0