FUCK this shit!

I det området där jag bor har det gått runt en slags influensa men symtom hög feber, ont i halsen och hosta. Alltså HÖG feber! Det är flera som jag känner som jag råkat ut för den. Först i min familj var min bror. Stackaren hade galet hög feber. Så hög så han var helt borta och virrig! Han hade även hosta och ont i halsen. Lillebror låg i sängen med väldigt hög feber i ungefär fem dagar. Sen gick feber över men han var fortfarande sängliggandes i yttreligen fyra dagar.
 
Sen var det min pappas tur. (Oj vilken tur han hade...) Även han sängliggandes i flera dagar med hög feber och hosta.
 
Sen mammas tur. Och min syster.
 
Och nu har turen äntligen kommit till mig! Wihooo vad glad jag är!! NOT! 
Jag kände redan igår kväll en konstig känsla i huvudet och ett "tryck" i öronen. Inatt vaknade jag flera gånger av att jag mådde dåligt. Ena gången iskall och andra stekhet! =feber
 

Imorse när jag vaknade av klockan och skulle bege mig till hästarna fick jag erkänna min status : sängen hela dagen!
 
Suck, inte nog med att jag hade feber så mådde jag även lite illa och hade en fruktansvärd huvudvärk! Jag kämpade för att ta mig ner till huvudvärkstabetterna. De där 50 m inklusive en trappa bara sög orken ur mig och jag störtade till sängs igen...
 
Som ni förstår är mitt humör verkligen på topp idag... Nä men det är väl aldrig roligt att vara sjuk, men när man blir sjuk fyra dagar innan man ska åka på bruksprov och visa två hingstar för hand, som man verkligen ser fram emot, det är inte direkt humörs höjande.
 
Punkt slut.


Kommentarer
Emma Angergård

Åh vilken otur du har.. precis som jag! Jag har haft mellan 39-över 40gr feber i över 3 veckor. Men min har gått ner lite.. men har fortfarande feber och igår var det en månad som gått med hög feber och hosta, jätte ont i halsen osv. Hm, hoppas det inte är körtelfeber du åkt på som jag har :/ Jag har ju inte fått rida på flera veckor! Krya på dig vännen. När vi båda har tillfrisknat lite så får vi ta o ses! :) Puss, jag saknar dig!

Svar: Usch fyy!!! Nä det hoppas jag verkligen verkligen inte! Kyra på dig <3 Miss U!
Karolin

2013-03-21 @ 13:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0