Debut, debut och 2:a, 3:a

Resultat: 
 
Knatte

LB:1 - 2:a - 69,655%
Det var Knattes debut i LB:1 och gjorde det lysande. Han var superduperfin! Följsam, uppmärksam och engergisk. Tyvärr fick vi några missar men däremellan vilken känsla! Han är mäktig alltså! Programmet innehöll tre stycken 4:or och åtta stycken 8:or och resten 7:or!!!
 
Framridning i sooolen
 
Galopp i uppförsbacke? -Lite i alla fall! ;-)
 
 
 
 
Curre:
 

LA:P1 - 3:a - 65,789% (=ett kval till nationell!!!)
Haha, om jag ska erkänna så var jag lite nervös inför denna starten. Inte för att jag inte trodde det skulle gå bra men jag har aldrig startat LA:P1 (!) och inte Curre heller! Så man kan säga att det var dubbel debut ;-) Men det var såååå kul! Det händer saker hela tiden i programmet och visst är det mycket att hålla reda på (och ja jag red fel idag, hehe) men det är roligt. 
Curre  var jättefin på framridningen! Allstå jättejättefin! Och även på¨banan. Inte lika fin men han var ändå med och framåt. Haha faktum är att Curris laddade som tusan redan här hemma och var helt uppspelt för att åka på tävling igen. Haha han är så gullig :-)
 
 
 
 

Nästa tävling: 4 maj 2013


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karro - the no 1 bereiter!

Följ min hästiga vardag på väg mot toppen!

RSS 2.0